Borsa de treball municipal

01/06/2020

Borsa de treball municipal

A partir de demà dimarts 2 de juny, traslladem la borsa de treball municipal a les xarxes socials.

- Estàs buscant feina?
✅Ens pots deixar el teu CV i et posarem en contacte amb els serveis territorials d'ocupació.

- Tens una empresa i necessites cobrir un lloc de treball?
✅T'oferim el tauler d'ofertes per posar-hi la teua i et posem en contacte amb les persones que hi estiguin interessades.

ℹ️Setmanalment ens trobaras a les xarxes de l'ajuntament de Tivenys.

____________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________

01/09/2021

Es comunica que s'obrirà el període per cobrir de manera urgent una plaça de Tècnic/a de Llar d’infants municipal de caràcter temporal per a l'Ajuntament de Tivenys.

Les sol·licituds es podran presentar durant els propers tres dies hàbils, a comptar des del dia següent al d’aquesta publicació en el BOP, de manera presencial o telemàtica mitjançant el següent enllaç o al correu electrònic aj.tivenys@altanet.org.

05/10/2021

Es comunica l'anunci resultant de la Comissió de Valoració de la borsa de treball de personal temoral  de  Tècnic/a de Llar d’infants municipal de caràcter temporal per a l'Ajuntament de Tivenys:

/sites/tivenys/files/recursos/Acords/Juliol/anunci_resultat_borsa_tei_tivenys_s.pdf